Projektinių darbų pristatymas

Išgirdau – užmiršau, pamačiau – įsiminiau, padariau – išmokau. (Kinų patarlė)

Gausėjant informacijos srautui bei plečiantis informacijos šaltinių įvairovei, mažėja mokytojo kaip žinių perteikėjo vaidmuo. Mokytojas tampa mokinių ugdymosi proceso partneriu ir padėjėju. Jo misija padėti mokiniui suvokti save ir savo aplinką, išgauti iš informacijos lavinos tinkamą pagal gebėjimus informaciją ir paversti ją vertingomis žiniomis. Šiuolaikinėje mokykloje svarbus akcentas yra projektinis darbas. Mokinių dalyvavimas projektinėje veikloje glaudžiai susijęs su kritinio mąstymo ugdymu, problemų sprendimų strategijų pasirinkimu ir taikymu, efektyviu įvairiausių informacijos šaltinių naudojimu, informacijos apdorojimu, analize, sinteze, interpretavimu, išvadų formulavimu.
Šių metų birželio 7 dieną gimnazijos aktų salėje įvyko 3g klasės mokinių projektinių darbų pristatymas. Darbų temas ir vadovus gimnazistai pasirinko mokslo metų pradžioje ir vadovaudamiesi metodinėmis rekomendacijomis projektinius darbus rengė visus mokslo metus. Darbų pristatyme dalyvavo 2 g klasių mokiniai. Jie galėjo pasimokyti, kaip pristatyti savo darbą, ir matydami pavyzdžius suprasti, koks buvo darbo tikslas, kokie pagrindiniai rezultatai bei jų teorinė ir praktinė reikšmė. Džiaugiamės mokyklos 3g klasės mokinių dalyvavimu projektinėje veikloje, jų gebėjimu pademonstruoti ne tik įgytas žinias, bet ir išsiugdytus dalyko bei bendruosius gebėjimus, gebėjimą raiškiai kalbėti prieš auditoriją, gebėjimą naudoti multimediją pristatant savo darbą. Mokinių darbai buvo įvairūs: kūrybiniai, praktiniai, tiriamieji, su animacijos elementais, papildyti pačių darytomis nuotraukomis, eilėraščių interpretacijomis. Projektinius darbus ir pristatymą vertino darbo vadovai bei vertinimo komisija. Darbai kaupiami mokyklos bibliotekoje ir turi išliekamąją vertę.

Projektinių darbų vertinimo komisijos pirmininkė D. Freibergienė

Comments are closed.