Šiuolaikinės mokyklos centre – nauja mokinių karta. Šiai kartai mokytis turi būti įdomu. Geros mokyklos šiandien ieško atsakymo į klausimus: ko reikia mokykloje, kad pamokose mokiniams būtų įdomu ir mokymasis apimtų visų bendrųjų kompetencijų ugdymą.
Žeimelio gimnazijos mokytojai pabandė atsakyti į šiuos klausimus. Spalio 26 dieną gimnazijoje vyko rajoninė metodinė – praktinė konferencija „Įdomi pamoka“. Konferenciją atidarė gimnazijos direktorė Vilma Kaminskienė. Susirinkusius rajono pedagogus daina „Nėra to blogo, kas neišeitų į gera …“ pasveikino mergaičių ansamblis, vadovaujamas Irminos Nogobodienės. Įžanginį pranešimą „Įdomi pamoka ir ugdymo plano galimybės“ skaitė direktorės pavaduotoja Danė Gakienė. Jį išklausę, mokytojai išsiskirstė dirbti dviem grupėm: mokytojai dalykininkai ir pradinių klasių mokytojai.
Mokytojų dalykininkų grupėje apie integruotų pamokų sėkmingumą, privalumus mokant ir mokantis gamtos mokslų kalbėjo mokytojai Simona Dovidonienė, Saulius Žilinskas bei Lygumų pagrindinės mokyklos lietuvių kalbos mokytoja Daiva Balčiūnienė. Pamokos netradicinėje aplinkoje – vienas iš būdų, padedantis labiau sudominti, motyvuoti mokinius. Apie įdomias, netradicines pamokas pasakojo Dalia Petraitienė ir kolegė iš Lygumų Ilona Miežienė. Kad mokyklai naudingi mokinių kuriami dirbiniai motyvuoja, įrodė technologijų mokytojas Saulius Zapalskis. Apie lietuvių kalbos pamokose mokinių kūrybiškumo ugdymą kaip svarbų sėkmingų pamokų veiksnį kalbėjo Vita Songailienė. Kuo sudominami mokiniai, kuriantys karikatūras geografijos pamokose, pasakojo Jonas Petraitis. Savo sukurtą mokymo priemonę, skirtą mokymo sunkumų patiriantiems mokiniams, kuri paįvairina ugdymą, sudomina mokinius, žadina jų motyvaciją mokytis ir išlaiko dėmesį visą pamoką, pristatė Zinaida Naudžiūnienė ir viena iš straipsnio autorių Diana Freibergienė. Įdomiems kūno kultūros užsiėmimams naudojamų priemonių galimybes demonstravo Eglė Saudargaitė. Išklausę pranešimus, konferencijos dalyviai ir svečiai trumpai pasidalino savo pastebėjimais, mintimis apie konferencijoje pristatytus būdus ir metodus, kaip pagerinti pamokų kokybę bei sudominti mokinį.
Antroji konferencijos dalyvių grupė, susidedanti iš gausiai susirinkusių rajono pradinių klasių mokytojų, sprendė savo svarbias problemas. Kaip aktyvinti mokinius pamokose naudojant naujausias technologijas, pasakojo ir demonstravo Nijolė Bernotaitė savo pranešime „Smart lentos panaudojimas“. Mūsų gimnazijos pradinių klasių mokytojų metodinę veiklą, nukreiptą į mokinių edukacinį lavinimą, trumpai pristatė šių eilučių autorė Onutė Gigaliūnienė. Mokytoja iš Lygumų pagrindinės mokyklos Jūratė Balašauskaitė daug dėmesio skiria ekologinių problemų sprendimui ir moko mokinius panaudoti antrines žaliavas dailės ir technologijų pamokose. Jos kolegė Ilona Dūdėnienė, susižavėjusi skrebinimo technika, stengiasi to išmokyti ir savo mokinius. O į pačius svarbiausius praktinius klausimus: kaip paruošti mokinius standartizuotiems testams, kur glūdi gero mokinių raštingumo mokymo paslaptis,- atsakymus rasti stengėsi visos konferencijos dalyvės diskusijoje, kurią vedė Lena Zapalskienė. Po trumpo darbo grupėse konferencijos rezultatus trumpai reziumavo Pakruojo suaugusių ir jaunimo švietimo centro direktorė Rima Juozapavičienė bei Švietimo skyriaus vyr.specialistė Gražina Plungienė.
Pasibaigus konferencijai dalyviai apžiūrėjo klases, mokyklą ir dar ilgai tarpusavyje diskutavo mokyklos valgykloje vaišindamiesi arbata bei skaniom bandelėm.
Žeimelio gimnazijos metodinės tarybos pirmininkė Diana Freibergienė,
pradinių klasių vyr.mokytoja Onutė Grigaliūnienė