Ketvirtokų kelionė prie Baltijos jūros

Gegužės 25 d. mes, ketvirtokai, su mokytoja ir keliomis mamomis vykome į ekskursiją. Aplankėme Klaipėdą ir Palangą. Kaip smagu keliauti su draugais. Visiems labai patiko delfinariume. Delfinų pasirodymas buvo įspūdingas. Dresuotojai su jais žaidė krepšinį, rodė kitus triukus. Įpusėjus pasirodymui mus visus delfinai smagiai aptaškė, mat sėdėjome pirmoje eilėje. Tikrai laiku maloniai atgaivino, nepykome. Jūrų muziejuje matėme egzotinių žuvų, koralų, kriauklių…. Stebėjome jūrų liūtų pasirodymą. Mus sužavėjo pingvinukai, smalsiai stebėjome, kaip jie pietauja. Tunelis po akvariumu paliko didžiausią įspūdį. Bet labiausiai mus pakerėjo Palanga ir Baltijos jūra… Visiems patiko braidyti, šokinėti per bangas. Diena pasitaikė saulėta, labai šilta. Aplankėme dar Palangos gintaro muziejų. Kiek ten įdomių gintaro gabalėlių su inkliuzais. Apie juos mokėmės pasaulio pažinimo pamokose. Tikrai kitur tiek nepamatysi!O ten į juos gali pažvelgti per padidinimo stiklą. Nuostabu! O kaip maloniai mus nustebino Palangos tiltas, Basanavičiaus gatvė. Kurortas ruošėsi atidarymo šventei. Kiek linksmybių, įdomybių, pramogų! Grįžome pilni įspūdžių. Nepamirštama kelionė, norėtumėme dar ten kitais metais sugįžti. Tai pati geriausia ekskursija!