Ekskursija į Žagarę

zag1

Vieną nelabai gražią ir lietingą gegužės dieną visas būrys pradinių klasių mokinių su savo mokytojomis susėdo į didžiulį autobusą ir nurūko Joniškio link. Kelionės tikslas- Žagarės miestelis, garsus savo kultūriniu ir istoriniu paveldu, šiais metais tapęs Lietuvos kultūros sostine. Pirmasis sustojimas- bajorų Naryškinų dvaras. Kaip ir Pakruojo dvaras (tik gerokai mažesnis), šis pastatas buvo daug kam naudojamas. Dabar restauruotame pastate vyksta įvairios parodos ir renginiai. Mūsų gidė aprodė būsimos medžioklės trofėjų parodos eksponatus: ragus, kailius, medžioklės atributus. Sekantis mūsų dėmesio objektas- Žagarės žirgynas. Apžiūrėjome maniežą, pasigrožėjime garduose stovinčiais įvairaus plauko gražuoliais žirgais, nuo tolo stebėjome su kumeliukais atskirame aptvare besiganančias kumeles. Po to Švėtės pakrante nuvažiavome iki prie tilto pasagos forma krentančio krioklio, susipažinome su dolomito atodanga. Nors lijo lietus, vis tiek nuvažiavome iki Žvelgaičio piliakalnio ir nors pro langą jį apžiūrėjome. Kelionės pabaigoje buvome pakviesti į Lėlių namus, o paskui į Kaliausių fabrikėlį. Čia vaikai galėjo patys iš labai paprastų medžiagų pasigaminti nuosavą kaliausę. O tai, pasirodo, nėra visai paprasta.

Linksmi, pilni įspūdžių ir praturtėję žiniomis grįžome namo. Geros nuotaikos negali sugadinti joks lietus.