Birželio 4 dieną mes, 9b klasės mokiniai, vykome į ekskursiją, lydimi klasės auklėtojos Dianos Freibergienės ir direktorės pavaduotojos Raimondos Gasperavičienės. Ekskursijos metu aplankėme Zoknių oro uoste įsikūrusią NATO oro pajėgų policiją, Naisiuose esantį dažasvydį, žirgyną ir Baltų dievų muziejų. Atvykus į oro uostą, mus pasitiko karininkas Arnas, kuris priminė saugaus elgesio taisykles aerouoste ir pakvietė apsilankyti trečiajame NATO kariniame padalinyje. Ten susipažinome su oro uosto istorija, sužinojome apie tuos naikintuvus, kurie anksčiau buvo atskridę ir tuos, kurie šiuo metu patruliuoja Lietuvos oro erdvėje. Padėkoję už turiningai praleistą laiką, nuvažiavome papramogauti į Akropolį, po to vykome į Naisius. Ten berniukai žaidė dažasvydį, o mergaitės, pabūgusios tokių pramogų, aplankė žirgyną ir Baltų dievų muziejų. Sužinoti daugiau apie Naisius mums padėjo gidė Viktorija, kuri išsamiai papasakojo apie kiekvieną Baltų skulptūrą ir netgi parodė boružių inkilą. Esame dėkingi savo auklėtojai Dianai Freibergienei už labai įdomią išvyką. Mums malonu, kad aplankytose vietose patyrėme daug naujų įspūdžių ir maloniai pabendravome.